Zdziłowice - Forum Wsi



NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » AKTUALNOŚCI » GOK :)

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

GOK :)

Dlaczego na imprezy przychodzi tak mało osób?
  
Michal9250
16.08.2008 23:13:57
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Zdziłowice

Posty: 179 #145940
Od: 2007-12-27
Dlaczego tak mało??zdziwiony
_________________
.Stopka, to stopka. ;)
  
Electra09.08.2022 22:52:38
poziom 5

oczka
  
sylwus_14
17.08.2008 10:45:07
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 151 #145963
Od: 2008-5-17
ale i tak są fajne wesoły
przynajmniej ostatnia fajna byla jęzor hehe wesoły
no ale zależy dla kogo wesoły
  
kasieczka
17.08.2008 14:17:08
poziom 5

Grupa: Moderator

Posty: 467 #145992
Od: 2008-1-5
Własnie ;]
  
Michal9250
17.08.2008 14:43:34
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Zdziłowice

Posty: 179 #146001
Od: 2007-12-27
Nie chodzi o to że nie jest fajnie, bo jestpan zielonypan zielonypan zielony

Tylko o to ze mało ludzizmieszany ...ale może bedzie wiecejaniołek

Kiedy nastepna???

Wtorek?bardzo szczęśliwy
_________________
.Stopka, to stopka. ;)
  
kasia1028
11.09.2008 09:55:16
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 63 #153732
Od: 2008-9-10


Ilość edycji Admina: 1
nie mają czasu bo sie ruchaja
  
xXVIPXx
12.09.2008 18:01:54
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Posty: 112 #154208
Od: 2008-6-30
Chciałaś chyba napisać że przychodziło bardzo szczęśliwy
  
Michal9250
12.09.2008 18:07:53
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Zdziłowice

Posty: 179 #154214
Od: 2007-12-27
no własnie. Temat do zamknięcia gdyż imprezy są juz nie aktualne
_________________
.Stopka, to stopka. ;)
  
Electra09.08.2022 22:52:38
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » AKTUALNOŚCI » GOK :)

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | darmowe forum | sklepy | opinie, testy, oceny